Izhodišče za razvijanje vseh gradnikov bralne pismenosti so besedila kot so npr. govorjena, video, avdio itd. kot tudi pisana. V letošnjem šolskem letu smo sledili prednostni nalogi vrtca, ki temelji na vsakodnevnem branju otrokom, pogovoru o prebranem, oblikovanju spodbudnega učnega okolja (npr. knjižni kotički), obisk knjižnice, kakovostni interakciji in komunikaciji, spodbujanju družinskega branja, predopismenjevanju itd.
V kombiniranem oddelku smo veliko časa namenili branju različnih pravljic slovenskih in tujih avtorjev v različnih okoljih, poslušanju ugank in iskanju rešitev, spoznavanju in usvajanju različnih pesmic in izštevank, listanju in ogledovanju otroških enciklopedij ter revij, doživljanju in spoznavanju zgodb skozi različne medije, pripovedovanju pravljic in poslušanju drug drugega pri tem, skupnemu oblikovanju knjižnega kotička, spodbujanju grafomotorike (npr. natikanje, gnetenje materialov, pretikanje, risanje s flomastrom/z ogljem/s svinčnikom itd.) ter predvsem spodbujanju družinskega branja in pogovora o prebranem in doživetem s sovrstniki.
Oddelčna maskota Sovica je prisluhnila otrokovi najljubši/trenutni slikanici, kartonki, pesmici itd., otrok pa je skupaj s starši zapisal izbrani naslov ter narisal/zapisal svojo dogodivščino. Predvsem pa je bilo pri druženju s Sovico in ustvarjanju skupnega albuma vodilo prijetno druženje z najbližjimi, sproščena igra z otrokom in ustvarjanje neprecenljivih skupnih spominov ob knjigi, ki dajejo največjo vrednost družinskemu življenju. Kot je dejala znana slovenska pisateljica Anja Štefan: »Ob dobri pravljici nam je lahko res lepo«.
Spoštovani starši in otroci, hvala vam za sodelovanje, spoznavanje novih pravljic kot tudi prijetno druženje ob vseh zgodbah.
Besedilo: Daša Tavčar
Fotografije: Lučka Medved