V skupini Pandice smo v tem šolskem letu posebno pozornost posvetili spodbujanju bralne pismenosti, saj se zavedamo, kako pomembna je ta za otrokov kognitivni, jezikovni in socialno-čustveni razvoj. Redno smo brali kakovostne slikanice, obiskovali knjižno sobo, kjer so otroci raziskovali različne knjige ter pripovedovali zgodbe, kar je spodbujalo njihovo domišljijo, besedni zaklad in pripovedne sposobnosti.

V naš projekt smo vključili tudi družine, saj je sodelovanje s starši ključno za razvoj zgodnjih bralnih navad. Vsak otrok je doma skupaj s starši pripravil svojo knjižno stran – izbral je najljubšo pravljico, narisal ilustracijo, starši pa so zapisali otrokove misli, zakaj mu je zgodba všeč. Tako smo ustvarili unikatno knjigo z naslovom “Mali bralci, velike zgodbe”.

Projekt je spodbudil motivacijo za branje, povezal družine z vrtcem ter otrokom omogočil aktivno vlogo v procesu bralne pismenosti. Knjiga, ki je nastala, je postala dragocen dokument njihovega doživljanja literature.

Besedilo: Noel Šiškovič

Fotografije: arhiv oddelka

DOSTOPNOST