Narava je v tem času ponujala veliko priložnosti za opazovanje sprememb in otroci so začeli sami opažati, kako se barve listov spreminjajo. Sproti so nas opozarjali na rdeče, rumene ali rjave liste, ki so jih našli na tleh. Spontano smo začeli spoznavat in nadgrajevat znanje o barvah.

Prosta igra je potekala z različnimi barvnimi igračami.. Skupaj smo izdelali dekoracijo za pano v igralnici, potem pa smo začeli spoznavat eno barvo za drugo preko različnih dejavnosti.

Rdečo, modro in rumeno smo spoznavali preko iskanja predmetov v igralnici in na sprehodu, preko pesmi, zgodb, gibanja in ustvarjanja. Barve so začeli povezovati s predmeti, oblačili in materiali, ki jih uporabljamo v vrtcu. Nekateri otroci so jih že hitro poimenovali, nekateri pa so jih prepoznavali, kadar smo jim ponudili ustrezno vizualno podporo. Nato smo osnovne barve zmešali in dobili tri nove. Čeprav nihče ni znal predvideti, katera barva bo nastala, so uživali v samem postopku, v razmazovanju barve in opazovanju sprememb.

Imeli smo tudi barvni dan. Otroci so prišli oblečeni v eno barvo mavrice. Skupaj smo se gibali, plesali z rutkami, ustvarili velik barvni krog in ob koncu dejavnosti poskrbeli za umiritev in sprostitev.

Na koncu je vsak izdelal še svoje jesensko drevo tako, da je zrezal deblo, ga zalepil in z različnimi predmeti (vatirane paličice, duplo kocka in plutovinast zamašek) tiskal krošnjo.

Se nadaljuje …

DOSTOPNOST