V prenovljenem kurikulumu za vrtce je zapisano, »da se otroci z matematiko srečujejo na različnih področjih življenja in ustvarjanja«.

Vzgojiteljice otrokom zagotavljamo razvojno primerne in didaktično osmišljene matematične izkušnje, da lahko opazujejo, spoznavajo, se učijo, se navdušujejo, čudijo, odkrivajo, preizkušajo in svoje ideje udejanijo.

V igralnici se z otroki vsako jutro preštejemo, ugotavljamo koliko deklic in dečkov manjka. Otroci svoj simbol zalepijo v stolpčni prikaz. Ob prikazu se pogovarjajo, kdo je v vrtcu, je več deklic ali dečkov? V kotičkih nastajajo različne skulpture iz kock, ki so različnih barv in oblik. Preko likovnega ustvarjanja otroci spoznavajo barve, površino, obliko lista, režejo različne like. Risbico si okrasijo z liki na šabloni. Tiskajo zaporedje, ki so ga sestavili iz kock. Jesenske plodove razvrstijo po velikosti. Potekajo skupni dogovori in sodelovanje ter reševanje problemov. Slikopisi v igralnici pripomorejo, pri matematičnem mišljenju, otroci preštevajo in prerisujejo števke. Na tipkovnici prepoznajo simbole. Družabna igra Enka je še prav posebno zanimiva, ko otroci premagajo vzgojiteljice. Na sprehodih preštevajo avtomobile, ovce, korake… Usvajanje barv preko gibanja in različnih Fit aktivnih metod otrokom omogoča učenje preko gibanja. Na vaškem igrišču je zabavno šteti zadete koše in gole.

Spodbudno matematično okolje v vrtcu otrokom omogoča, da matematiko doživljajo kot prijetno izkušnjo ter le ta ohranja njihovo radovednost.

Fotografije in besedilo: Branka Trampuš

DOSTOPNOST