V naši skupini smo se posvetili raziskovanju različnih škatel, škatlic in tulcev. Otroci so imeli na voljo raznolik material različnih velikosti, oblik in barv, ki jih je vabil k raziskovanju, manipulaciji in ustvarjalni igri. Namen dejavnosti je bil spodbujanje razvoja fine motorike, koordinacije oko–roka, zaznavanja in mišljenja s poudarkom na individualnem razvoju in učenju skozi igr. Otroci so škatle zlagali, vanje skrivali manjše predmete, jih odpirali in zapirali, gradili stolpe ter jih uporabljali v simbolni igri (npr. kot bobne, telefone ali hiške za igrače). Tulci so postali daljnogledi, zvonci in celo cestni tuneli za avtomobile. S takšnim načinom igre smo spodbujali domišljijo, ustvarjalnost in samostojno reševanje problemov.
V ospredju je bila igra, ki je temeljna dejavnost otrok v tem starostnem obdobju. Z ustrezno podporo odraslih in spodbudnim okoljem smo otrokom omogočili, da so se učili skozi lastno izkušnjo, raziskovanje in preizkušanje. Ob tem so se razvijale tudi socialne veščine – deljenje materiala, čakanje na vrsto, sodelovanje in komunikacija.
Otroci z navdušenjem odkrivali nove možnosti uporabe preprostih materialov, uporabili vsa čutila in se ob tem razvijali na različnih področjih – gibalnem, spoznavnem, jezikovnem in socialnem.
Besedilo: Nika Lah Kariž
Fotografije: Nika Lah Kariž