Z otroki smo si ogledali video o tem, kako se je moda spreminjala skozi čas. Deklice so najbolj navdušili “napihnjeni” rokavi, dolge obleke za “kraljične” in “obelek z debelo rito”, dečki pa so opazili sprehajalne palice, klobuke, živalske kože. Pogovarjali smo se o tem, ali imamo tudi danes taka oblačila in se dogovorili, da se odpravimo v trgovine z oblačili. Trgovke so nas pohvalile, ker smo se vljudno obnašali in smo si oblačila ogledovali “z očmi in ne rokami”. Odpravili smo se tudi do trgovine s pripomočki za šivanje, saj nam je zmanjkalo sukanca za šivalni stroj, prav tako smo kupili šivanke z velikim ušesom, da lahko šivamo z volno.

Z Rokom sva otrokom prinesla nekaj različnih oblačil in z velikim navdušenjem smo se vanje oblačili, jih pomerjali, ugotavljali katerim oblačilom iz posnetka so podobna.

Otrokom sva pripravila tudi nekaj didaktičnih iger, s pomočjo katerih smo utrjevali svoje besedišče (na primer: kratka majica – majica s kratkimi rokavi, majca – pulover, majca – jopica), ugotavljali, kako se oblečemo vremenu primerno, razvrščali umazana in čista oblačila v pralni stroj in omaro, otrokom iz plastelina izdelovali manjkajoča oblačila in še veliko drugega. Otroci so se igrali z doma izdelanimi prstnimi lutkami, lesenimi kockami.

Lia je prišla oblečena v oblekico, v kateri je šla njena babica v prvi razred. Zelo je bila ponosna, da nam je oblekico lahko pokazala. Ogledali smo si, kako je bila obleka zašita, kakšne gumbe ima, kakšno je blago, ko ga otipamo.

Nikolino je navdušilo šivanje in s starejšo sestro sta doma zašili igračko – mačko, ki jo je prinesla v vrtec za igro, saj so nekoč igrače izdelovali doma.

Besedilo: Sabina Vlašić

DOSTOPNOST