Družabne igre so odlične za kvalitetno preživljanje časa z otroki. Delujejo spodbudno na otrokov socialni razvoj. Med igro je v skupini veliko priložnosti za razvoj empatije in prosocialnega vedenja. Otrok se uči uravnavati svoje vedenje, na primer ob zmagi ali porazu izražati čustva na družbeno sprejemljiv način, deliti z drugimi, počakati, da pride na vrsto in upoštevati pravila. Ta se je pogosto treba dogovoriti, tako so družabne igre spodbudne tudi za razvoj na govornem področju. Od vsebine družabnih iger ter soigralcev pa so odvisne tudi spodbude na drugih področjih razvoja, na primer spoznavnem kjer se otrok uči določenih informacij, razvrščanja po barvah, štetja in gibalnem kjer vadi gibalne vzorce in razvija gibalne spretnosti naprimer koordinacijo oko-roka, drobno motoriko in natančne gibe s prsti.

V naši skupini se veliko igramo. Igramo se igre za spoznavanje, utrjevanje barv, likov, zaporedja dogodkov, igre, kjer iščemo pare, štejemo pikice na kockah, štejemo predmete, sestavljamo, razvrščamo. Otroci imajo zelo radi tudi gibalne, rajalne in socialne igre, pri katerih komunicirajo in se dogovarjajo med seboj, se učijo drug od drugega, najbolj pomembno pa je, da pri tem uživajo, se smejejo in se zabavajo.

Ker otroci zelo radi ustvarjajo, si je vsak otrok izdelal igro Tri v vrsto, ki jo je odnesel domov in jo preizkusil v krogu družine. Otroci so povedali, da so se doma igro igrali z mamo, tatam, sestro, bratom in se skupaj zelo zabavali.

Besedilo: Mateja Bežek Kosmač

Fotografija: Mateja Bežek Kosmač

DOSTOPNOST